آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»استخدام فروشنده»سیستم همکاری در فروش فایل
سیستم همکاری در فروش فایل-pic1

سیستم همکاری در فروش فایل

با سلام

سیستم همکاری در فروش اِی تی اِل 24 با هدف کسب درآمد برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان،اقشار ضعیف جامعه و همچنین بستر سازی برای کسب درآمد بانوان عزیز تحصیل کرده، کار خود را درتیر ماه 1394 شروع کرده است.

سایتی که در آن حضور دارید از پایه توسط مدیر سایت برنامه نویسی شده و با پیشنهاد کاربران سایت بخش های مختلف نیز به آن اضافه می شود.سیستم همکاری در فروش فایل اِی تی اِل 24 در حال حاضر تنها سیستم همکاری در فروش فایلی ست که به پنج روش می توانید کسب درآمد کنید.

ثبت نام در اِی تی اِل 24 رایگان می باشد.

ثبت نام در اِی تی اِل 24 دو مرحله ای ست. شما براحتی می توانید بعنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید. اما برای ارسال فایل هایتان باید وارد بخش پروفایل تان شده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای فروش فایل؛ کد ملی، کدپستی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت می باشد. این موارد برای جلوگیری از نشر آثار و نوشته های عزیزانی ست که تمایل و رضایتی به نشر و فروش آثار خود ندارند. البته چنین افرادی انگشت شمارند ولی حتی یک اثر هم نباید بدون رضایت صاحب اثر در سیدو منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد مطمئنن سایت از صاحب اثر حمایت خواهد کرد.

برای عضویت در سایت و درامد داشتن به لینک زیر مراجعه کنید

http://etl24.ir/add-user.aspx?id=2399


آگهی دهنده: مهدی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - استخدام فروشنده در شیراز
به روز شده در:۱۳۹۴/۶/۷
بازدید: 529 بار
ایمیل: